Абітурієнтам

Вступ на основі повної загальної середньої освіти (після складання ЗНО):
Навчання здійснюється на бюджетній та контрактній основі.
Особи з повною загальною середньою освітою на перший курс денної форми навчання на бюджет подають документи тільки в електронній формі (http://ez.osvitavsim.org.ua).

Перелік необхідних сертифікатів ЗНО (мінімальна кількість балів – 100):
– Українська мова та література;
– Математика;
– Історія України або Фізика або Іноземна мова.

Необхідні для вступу документи:

  • документ, що посвідчує особу та громадянство, військовий квиток або посвідчення про приписку – для військовозобов’язаних, свідоцтво про народження – для осіб, які за віком не мають паспорта, або інший документ, який засвідчує особу і громадянство;
  • атестат про повну загальну середню освіту і додаток до нього;
  • сертифікат (сертифікати) відповідного рівня зовнішнього незалежного оцінювання;
  • документи, які підтверджують право вступника на участь у конкурсі за результатами вступних екзаменів на основі повної загальної середньої освіти (розділ 6 Правил), зарахування за співбесідою (розділ 8 Правил), за наявності.

Особи, які подавали документи на загальних засадах, в електронній формі, після надання рекомендації до зарахування, повинні подати оригінали вищезазначених документів з 1 до 5 серпня 2016 року, інакше можуть втратити можливість навчання на бюджеті.

– Списки зарахованих студентів будуть доступні після закінчення вступної кампанії.
– Вартість навчання на контрактній основі на денній формі навчання (141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» та 151 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології»)  – 10 000 грн. за рік, сплачувати можна за семестрами.

Для отримання більш детальної інформації, можна зателефонувати заступнику декана спеціальності, яка буде присутня весь період роботи приймальної комісії в університеті, за номером +38(066) 251-89-80 Соболевській Лесі Георгіївні.

Вступ на основі освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста (після технікуму, коледжу):
Навчання здійснюється на бюджетній та контрактній основі.
Для конкурсного відбору осіб при прийомі на навчання за скороченим строком підготовки бакалавра вступники подають заяву тільки власноруч в паперовій формі в приймальну комісію університету.

Приймальна комісія для молодших спеціалістів працює з 11 по 20 липня, з понеділка по п’ятницю – з 9:00 до 17:00, в суботу – з 9:30 до 15:00.

Необхідні для вступу документи:

  • документ, що посвідчує особу та громадянство, військовий квиток або посвідчення про приписку – для військовозобов’язаних;
  • диплом молодшого спеціаліста і додаток до нього;

До заяви, поданої в паперовій формі, вступник додає:

  • копію диплома молодшого спеціаліста і додаток до нього;
  • копію документа, що посвідчує особу та громадянство (копія паспорта – перший, другий розворот, прописка);
  • шість кольорових фотокарток розміром 3 х 4 см.

Консультація по вступному екзамену – 23 липня о 12:00 в аудиторії №209.
Вступний екзамен відбудеться 24 липня о 10:00 в аудиторіях 205, 209, 213 (в якій саме аудиторії – буде повідомлено на місці).

Програма вступних фахових випробувань АТП, ЕМ.
Програма додаткових вступних фахових випробувань АТП, ЕМ.

Більш детально про вступ на основі освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста
Спеціальність – 151 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології»
Спеціальність – 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка»

Вступ на основі освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра:
Навчання здійснюється на бюджетній та контрактній основі.
Для конкурсного відбору осіб при прийомі на навчання для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра або спеціаліста вступники подають заяву тільки в паперовій формі.

Приймальна комісія для бакалаврів працює з 4 по 15 липня, з понеділка по п’ятницю – з 9:00 до 17:00, в суботу – з 9:30 до 15:00.

Необхідні для вступу документи:

  • документ, що посвідчує особу та громадянство, військовий квиток або посвідчення про приписку – для військовозобов’язаних;
  • диплом бакалавра/спеціаліста і додаток до нього;

До заяви, поданої в паперовій формі, вступник додає:

  • копію диплома бакалавра/спеціаліста і додаток до нього;
  • копію документа, що посвідчує особу та громадянство (копія паспорта – перший, другий розворот, прописка);
  • шість кольорових фотокарток розміром 3 х 4 см.

Розклад вступних іспитів.

Програма вступних фахових випробувань на рівень спеціаліста та магістра тут.
Програма додаткових вступних випробувань на рівень спеціаліста та магістра тут.
Програма іспиту з іноземної мови тут.

– Вартість навчання для ОКР спеціаліст та ОКР магістр: денна форма навчання – 10 000 грн за рік, заочна – 6000 грн за рік. Сплачувати можна за семестрами.

– Пояснення щодо другої вищої освіти:
Громадяни України мають право безоплатно здобувати вищу освіту, якщо певний ступінь вищої освіти громадянин здобуває вперше за кошти державного бюджету. Особи, які здобули освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста за кошти державного бюджету, можуть здобувати ступінь магістра за кошти фізичних, юридичних осіб.
Для отримання більш детальної інформації, можна зателефонувати заступнику декана спеціальності, яка буде присутня весь період роботи приймальної комісії в університеті, за номером +38(066) 251-89-80 Соболевській Лесі Георгіївні.

Гуртожиток Факультету Автоматизації і Інформаційних Технологій

З питань проживання в гуртожитку в період вступних іспитів вступники можуть звернутись за телефоном +38(044)241-54-43 до директора студмістечка.

АДРЕСА ПРИЙМАЛЬНОЇ КОМІСІЇ

03680, м. Київ, Повітрофлотський проспект, 31, кімн.122, тел. +38(044) 245-46-90;

Карта розташування приймальної комісії:

prym

З питань навчання на умовах контракту: кім.217, 225, тел. +38(044) 241-55-20